بیمه عمروآتیه ،بیمه عمرو پس انداز،بیمه عمرو سرمایه گذاری
بیمه عمروآتیه ،بیمه عمرو پس انداز،بیمه عمرو سرمایه گذاری

بیمه عمروآتیه ،بیمه عمرو پس انداز،بیمه عمرو سرمایه گذاری

pasargadinsurance :علی فرزاد 09126183573 -02144846402-

درد دل یک پدر و اینکه چرا باید فرزندان بیمه شوند

درد دل واقعی یک پدر:


فرزندم سال آخر مهندسی است از روز اولی که وارد دانشگاه شد تصمیم جدی گرفت تا


سطح نمرات ومعدلش بالا باشد تا بتواند برای ادامه تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور برود ،لذا


سال آخر با جدیت و تلاش فراوان موفق شد موافقت یکی از دانشگاههای معتبر نروژ را اخذ نماید.


مشکل ما از اینجا شروع شد که دانشگاه اعلام کرد هزینه ی یکسال زندگی بمبلغ حدود 91000


کرون نورژ را  را باید به حساب دانشگاه ارسال کنیم.


خلاصه کنم از چندین نفر قرض کردم تا توانستم مبلغ مورد نظر دانشگاه را واریز کنم.


درد دلم بیشتر با والدین محترم است که :اگر فرزندم را از بچگی در طرح (بیمه و پس انداز ) ثبت


نام کرده و با پرداخت های مداوم خود سرمایه لازم را، همزمان با تحصیلات دبستان و دبیرستان و


حتی دانشگاه برایش پس اندازمیکردم،الان هم من و هم فرزندم خیالمان از بابت پول راحت بود ه 


و فرزندم نیز سرمایه ی لازم وکافی برای تامین هر نیازی را داشت.


بنابراین به والدین محترم توصیه میکنم از همین حالا فرزندان خود را در هر سنی که هستند


درطرح (تامین آتیه بیمه پاسارگاد ) ثبت نام و عضو کنند  تا با پس اندازهای اندک خود


(روزی حداقل 700 الی 1000 تومان)، سرمایه لازم را برای تامین نیازهای آینده فرزندان خود


پس انداز نموده، همزمان از پوشش ها وخدمات بیمه ای نیز برخودار شوند.


والدین هوشیار و آینده نگر :




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد